.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استیضاح شهردار رشت پیگیری می‌شود

عضو شورای شهر رشت گفت: پیگیر بحث استیضاح شهردار رشت هستیم.
محسن پورفخریان با اشاره به وضعیت استیضاح شهردار رشت اظهار داشت: بروز مشکلات در شهر و نارضایتی مردم از عملکرد شهرداری موجب شده تا همچنان بحث استیضاح شهردار رشت مطرح شود.
وی با بیان اینکه نقطه عطف قدرت شورا تعویض شهردار است، افزود: در صورتی که شهردار به درستی عمل نکند پرونده استیضاح وی باز است و این کار انجام می‌شود.
رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر رشت با تصریح بر اینکه هدف اعضای شورا توسعه مدیریت شهری است، افزود: اگر شهردار رشت در انجام وظایف محوله به درستی کار می‌کرد این موضوع مطرح نمی‌شد.
این مسئول تاکید کرد: پیگیر بحث استیضاح شهردار رشت هستیم حتی اگر حداکثر مطلق را نداشته باشیم.
پورفخریان با اشاره به اینکه اعضای شورا نمایندگان مردم در کرسی محلی هستند، تصریح کرد: روند خود را در دفاع از حق و حقوق مردم ادامه می‌دهیم و در این زمینه با هیچ ‌کس معامله نمی‌کنیم.
وی توجه به خواسته مردم را مهم‌ترین اصل دانست و عنوان کرد: ارجحیت و بالاترین دیدگاه خود را در منافع شهروندان درنظر می‌گیریم.
عضو شورای شهر رشت موضوع سردرگمی دستفروشان و عدم ساماندهی آنها را از مشکلات مهم شهروندی نامید و یادآور شد: با توجه به ایام بازگشایی مدرسه و اینکه بیشتر دستفروشان از این راه امرار معاش می‌کنند جمع‌آوری آنها به صورت غیرکارشناسانه صحیح نیست و باید برای استقرار این افراد که تعداد آنها کم نیستند مکانی مشخص درنظر گرفته شود.
این مسئول نگاه تک بعدی به مقوله دستفروشی را موجب تبعات اجتماعی دانست و متذکر شد: اینکه شهرداری اقدام به جمع‌آوری غیراصولی دستفروشان کرده شیوه مناسبی نیست و مردم را نسبت به شهرداری و شورا بدبین می‌کند.
پورفخریان مکان‌یابی برای محل استقرار دستفروشان را مورد تاکید قرار داد و اذعان داشت: قرار است این موضوع در کمیسیون شورا مطرح شود و در سال 91 مکانی در سطح شهر رشت با طرح بازارچه‌های شبانه برای ساماندهی دستفروشان درنظر گرفته شود تا معضل دستفروشی در رشت برطرف شود./فارس


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 28 شهريور 1390
فارس گیلان روز استیضاح شهردار تیتر زد استیضاح ناکام ماند با بازدیدهیئت رئیسه اعضای شورا در روزهای گذشته ودریافت سکه تمام ازمباحی نوشته حالا استیضاح شهردار رشت پیگیری می‌شود .هدیه وباجگیری چقدر تاثیرگذاراست.موافین قاسمی وشهردار
نا شناس 29 شهريور 1390
اعتمادي به شما نيست. چرا نظرات مردم را نميگذاريد؟
نا شناس 29 شهريور 1390
شوراي شهر رشت به فكر حساب دار باشند اينهاي كه ماشين ......ميليوني سوارند به فكر دست فروشانند ما كه باور كرديم تا نظر شما چه باشد؟اقاي شهردار شما ظاهرا متوجه نيستي شوراي محترم رشت بفكر مردم است بلاخر ه نزديك انتخابات هست شورا نوكر مردم است !!!؟؟ولي خودتي؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.085 seconds.